mandag 28. desember 2009

NERVØS !


Pappa er nervøs !
Onsdag den 30/12 - 09.
Blir det sterilisering av 2 Negresser: Boff og Bonney.
Det er for hundenes beste, men tenk om noe hender ? Boff er 7 +. Bonnie er 5 +. Og vi planerer ikke valper, jeg har 3 hunder og det er nok. Med tanke på sterilisering så er det for hundenes beste. Hunden før B og B mista jeg pga livmorsbetennelse. Boff fikk betennelse i vår. Heldigvis gikk det bra.
Begge 2 er i risk-sonen med tanke på alder og ingen valper.
Og husfred, jeg har en kjempe i huset: Fender en E - Mastiff på 26 mån. Boff og Bonnie tar det med knusende ro. Men pappa har 2 søvnløse netter foran seg.
Ikke lett for en hønemor. Jeg har tenkt og grubla lenge, men nå er det bestemt og vi har tid kl 09,00 hos vet i Haugesund.
Det går sikkert bra !

3 kommentarer:

  1. Uff, kan skjønne hønefar er nervøs!! Men det er jo flinke folk som skal utføre operasjonen, så vi satser på at det går veldig bra!

    Tusen takk for julekortet, det var stilig :)
    Ungene lurte på om Fender virkelig var SÅ stor :D

    Kos masse med B&B og Fender fra oss, og prøv å senke skuldrene mest mulig.
    Vennlig hilsen
    Guro og gjengen.

    SvarSlett
  2. Heia.
    Nå venter vi spent på å høre hvordan det gikk idag? Og håper selvfølgelig at alt gikk som planlagt!

    Guro og gjengen.

    SvarSlett
  3. HEI
    Takk. Det gikk bra. Vi var i Haugesund kl 08,51
    med B&B. Og henta dem fra Vet kl 12,25 begge sov som stener.
    Det var full varme i bilen så det gikk bra. Begge 2 våkna litt og litt på vegen inn til Sauda. Har spist litt og fått noe vann. Alt ser bra ut, for begg har vært ute 2 ganger og gjort fra seg. Jeg må passe på, for Fender har så lyst til å hilse. Men han må vente.
    Mange mener sikkert at en hund er bare en hund.
    Men ikke for meg, jeg er så glad i mine og gjør det jeg kan for alle 3 skall ha det bra på alle måter. Hilsen Pappa

    SvarSlett